Verhuur

Tijdens de zomervakantie en een aantal kortere vakanties zoals de herfstvakantie is ons clubhuis en terrein te huur. Buiten de vakanties is ons clubhuis door de week’s beschikbaar van zondag tot en met vrijdag. In overleg is ons clubhuis ook op zaterdagen beschikbaar voor verhuur, normaal vragen wij huurders dan om tussen 10:30 en 17:30 ruimte te maken voor onze eigen opkomsten. Er zal altijd per aanvraag bekeken worden of verhuur mogelijk is.

Voor de beschikbaarheid en prijzen kan contact opgenomen worden met: verhuur@scoutingzetten.nl.

Wat is er?

Het clubhuis bestaat uit 4 ruimtes en een ruime keuken. Daarnaast beschikt het clubhuis over sanitaire voorzieningen: 3 toiletten, 2 urinoirs en een douche. In de keuken is aanwezig: gastoestel, elektrische oven, koelkast en vriezer.

Wat nog meer?

Buiten het gebouw is naast, en achter het gebouw een grasveld met plek voor tenten of spellen, en nog iets verder is een klein bos. Voor het gebouw is een groot plein.

Bereikbaarheid clubhuis?

De Eindsplits ligt op 5 minuten lopen van zowel het dorpscentrum. Er is voldoende ruimte voor fietsen in de stalling en voor ons terrein is er voldoende parkeergelegenheid.

Voor wie te huur?

Wij verhuren alleen aan scoutingroepen met een inschrijving bij Scouting Nederland of scholen.

Wat is er te doen in de omgeving?

Boodschappen?

• Supermarkten in Zetten: Jumbo en Albert Heijn.
  • Winkels in Zetten, o.a. Hema en Kruidvat.

Tarieven

De basishuur bedraagt € 5,00 per persoon per nacht met een minimum van € 100,– per nacht voor het gebruik van de blokhut of delen ervan zoals hieronder aangegeven. Huurprijs voor kampeerweide met gebruik van keuken, toiletten en douches bedraagt € 3,25 per persoon per nacht met een minimum van € 75,– per nacht.

Voor gas, water en elektra wordt de dag prijs berekend

De waarborgsom is € 150.